Modificare detalii AWB

Αλλαγή λεπτομερειών AWB

Πώς να αλλάξετε τα δεδομένα παράδοσης στο κατάστημά μας μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας

Μερικές φορές, ίσως θελήσετε να αλλάξετε τα δεδομένα παράδοσης για μια παραγγελία που τοποθετείται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μετά την ολοκλήρωσή του και έχει εκδοθεί το AWB. Σε αυτό το άρθρο, θα σας καθοδηγήσουμε μέσα από τα απαραίτητα βήματα για να κάνετε αυτή την αλλαγή. 

1. Επικοινωνήστε με την υπηρεσία βοήθειας πελατών:

Εάν θέλετε να αλλάξετε τα δεδομένα παράδοσης μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, καλέστε την υπηρεσία υποστήριξης πελατών μας. Ο αριθμός επικοινωνίας είναι 0215557252. Ένας πράκτορας θα σας βοηθήσει να κάνετε τις απαραίτητες αλλαγές. Βεβαιωθείτε ότι έχετε τα στοιχεία αναγνώρισης παραγγελίας στο χέρι, όπως ο αριθμός παραγγελίας και οι συγκεκριμένες λεπτομέρειες σχετικά με αυτήν την παραγγελία.

2. Παρέχετε τις πληροφορίες που απαιτούνται για την τροποποίηση:

Επικοινωνήστε με τον πράκτορα βοήθειας και δώστε τις ακριβείς λεπτομέρειες του τρόπου με τον οποίο θέλετε να αλλάξετε τα δεδομένα παράδοσης. Βεβαιωθείτε ότι παρέχετε όλες τις σωστές και πλήρεις πληροφορίες, όπως η νέα διεύθυνση παράδοσης, το όνομα του δικαιούχου, η πόλη, ο ταχυδρομικός κώδικας και οποιεσδήποτε άλλες σχετικές λεπτομέρειες.

3. Επιβεβαιώστε τις αλλαγές και την ενημέρωση:

Αφού παρέχετε τις πληροφορίες που απαιτούνται για την αλλαγή, ο πράκτορας βοήθειας θα επιβεβαιώσει τις αλλαγές σας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει προσεκτικά όλες τις λεπτομέρειες για να βεβαιωθείτε ότι είναι σωστές. Μόλις είστε ικανοποιημένοι με τις προτεινόμενες αλλαγές, ο πράκτορας θα στείλει ένα αίτημα στο DPD μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

 
Επιστροφή στο ιστολόγιο