
Επιστροφή για επιστροφή χρημάτων
Share
Ο πλήρης οδηγός για την επιστροφή των προϊόντων που δεν έχουν εξαντληθεί και η αποκατάσταση των προβλημάτων
Μία από τις προτεραιότητές μας είναι να διασφαλίσουμε ότι όλοι οι πελάτες μας είναι ικανοποιημένοι με τα προϊόντα που αγοράζουν. Καταλαβαίνουμε ότι υπάρχουν στιγμές που μπορείτε να αλλάξετε γνώμη για ένα προϊόν, ακόμα και αφού το έχετε ανοίξει. Έχουμε αφιερώσει τον εαυτό μας για να δημιουργήσουμε μια απλή και αποτελεσματική διαδικασία για την επιστροφή των μη εξαντλημένων προϊόντων, ώστε να μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η εμπειρία σας μαζί μας είναι όσο το δυνατόν πιο ευχάριστη.
1. Η πολιτική επιστροφής μας:
Καταλαβαίνουμε ότι μερικές φορές αόρατα προϊόντα δεν ταιριάζουν στις ανάγκες σας ή δεν ταιριάζουν με τις προσδοκίες. Ως εκ τούτου, προσφέρουμε μια ευέλικτη περίοδο επιστροφής, στην οποία μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν εντός 30 ημερών από την παραλαβή του. Ανεξάρτητα από το γιατί θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν που αποστέλλεται, βεβαιώνουμε ότι η διαδικασία είναι γρήγορη και χωρίς επιπλοκές.
2. Επικοινωνήστε με το Κέντρο Υποστήριξης μας:
Για να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής, επικοινωνήστε με το Κέντρο Υποστήριξης Πελατών. Μπορείτε να μας καλέσετε στον αριθμό τηλεφώνου 0215557252 ή να μας στείλετε ένα μήνυμα μέσω της υπηρεσίας μηνυμάτων WhatsApp στο 0723029676. Η ομάδα μας θα είναι έτοιμη να βοηθήσει και να παράσχει βοήθεια σε όλη τη διαδικασία επιστροφής.
3. Παρέχετε τις απαραίτητες πληροφορίες:
Για να μπορέσετε να διαχειριστείτε αποτελεσματικά την απόδοση, είναι σημαντικό να παρέχετε τις απαραίτητες πληροφορίες. Βεβαιωθείτε ότι έχετε τον αριθμό παραγγελίας ή τον αριθμό τηλεφώνου που χρησιμοποιείται για την τοποθέτηση της παραγγελίας, αλλά και το προϊόν έτοιμο σε φούσκα με φύλλο φυσαλίδων και κουτί από σκληρό χαρτόνι, για να παραδοθεί. Αυτές οι πληροφορίες θα μας βοηθήσουν να προσδιορίσουμε γρήγορα την παραγγελία σας στο σύστημα.
4. Η διαδικασία επιστροφής και συσκευασίας:
Μία από τις απαιτήσεις μας για τα προϊόντα που δεν έχουν εξαντληθεί είναι ότι επιστρέφονται σε καλή και πλήρως λειτουργική κατάσταση. Είναι σημαντικό να συσκευάσετε σωστά το προϊόν για την πρόληψη ζημιών κατά τη μεταφορά. Βεβαιωθείτε ότι το προϊόν προστατεύεται από πιθανές γρατζουνιές ή ζημιές. Συνιστούμε τη χρήση της αρχικής συσκευασίας ή μιας παρόμοιας συσκευασίας, η οποία θα παρέχει επαρκή προστασία (κατά προτίμηση σκληρό χαρτόνι και φύλλο φυσαλίδων). Ο Alessandro Design δεν απαντά για τα κατεστραμμένα προϊόντα κατά τη διάρκεια των μεταφορών και επομένως δεν θα μπορέσουμε να επεξεργαστούμε την επιστροφή.
5.
Μόλις φτάσει το προϊόν, η ομάδα μας θα ελέγξει την κατάστασή του. Εάν το προϊόν είναι σύμφωνο με την πολιτική επιστροφής, θα λάβετε την επιστροφή χρημάτων το συντομότερο δυνατό (3-14 ημέρες στο λογαριασμό IBAN που παρέχεται γραπτώς στο WhatsApp).
Στο Alessandro Design, θέλουμε να έχουμε μια ικανοποιητική εμπειρία με τα προϊόντα μας και καταλαβαίνουμε ότι υπάρχουν στιγμές που αλλάζετε γνώμη για ένα αόρατο προϊόν. Μέσα από την πολιτική επιστροφής και την απλή διαδικασία επιστροφής, βεβαιώνουμε ότι έχετε την ελευθερία να κάνετε τη σωστή επιλογή για εσάς. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή πρόσθετη βοήθεια, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του Κέντρου Υποστήριξης Πελατών. Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε με οποιονδήποτε τρόπο και να διασφαλίσουμε ότι η εμπειρία σας μαζί μας είναι θετική.
Εάν έχετε παραγγείλει διάφορα προϊόντα από το ίδιο μοντέλο, σας επιτρέπεται να unipract μόνο ένα εάν θέλετε να επιστρέψετε όλα τα παραγγελθέντα προϊόντα. Εάν έχετε αποσταλεί περισσότερα προϊόντα, θα μπορέσουμε να κάνουμε την επιστροφή σας μόνο για ένα αόρατο προϊόν και για τους άλλους που δεν έχουν αποσταλεί.
*Ο λογαριασμός IBAN μεταδίδεται μόνο γραπτώς, είναι προτιμότερο να μας παρέχετε τον λογαριασμό IBAN μέσω της εφαρμογής WhatsApp.
Επίσης, τα προϊόντα που θα στείλετε με τα κομμάτια που λείπουν σε εμάς θα οδηγήσουν στη μείωση του επιστρεφόμενου ποσού. Μπορώ επίσης να μειώσω άλλες διαδικασίες όπως:
- Κοπή του Droser, ο λευκός μετασχηματιστής πολυέλαιου
- Τοποθέτηση από ένα μη εξουσιοδοτημένο άτομο του προϊόντος, μετά από το οποίο έγινε η αποτυχία του
-Σχεδιάζοντας αναλώσιμα αξεσουάρ (π.χ. μπαταρίες, προϊόντα καθαρισμού, κεριά κ.λπ.)
-Απορισμός προϊόντων που δεν μπορούν πλέον να χρησιμοποιηθούν για λόγους υγιεινής (ακουστικά, συσκευές φροντίδας κ.λπ.)
*Ο λογαριασμός IBAN μεταδίδεται μόνο γραπτώς, είναι προτιμότερο να μας παρέχετε τον λογαριασμό IBAN μέσω της εφαρμογής WhatsApp.
Επίσης, τα προϊόντα που θα στείλετε με τα κομμάτια που λείπουν σε εμάς θα οδηγήσουν στη μείωση του επιστρεφόμενου ποσού. Μπορώ επίσης να μειώσω άλλες διαδικασίες όπως:
- Κοπή του Droser, ο λευκός μετασχηματιστής πολυέλαιου
- Τοποθέτηση από ένα μη εξουσιοδοτημένο άτομο του προϊόντος, μετά από το οποίο έγινε η αποτυχία του
-Σχεδιάζοντας αναλώσιμα αξεσουάρ (π.χ. μπαταρίες, προϊόντα καθαρισμού, κεριά κ.λπ.)
-Απορισμός προϊόντων που δεν μπορούν πλέον να χρησιμοποιηθούν για λόγους υγιεινής (ακουστικά, συσκευές φροντίδας κ.λπ.)