Alessandro Design - opinii, pareri si testimoniale

ALESSANDRO DESIGN - ΓΝΩΜΑΤΙΚΕΣ, ΓΝΩΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΑΤΙΣΤΩΣΕΙΣ

Οι απόψεις για το Alessandro Design, καθώς και τα περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα, χωρίζονται. Επειδή είναι σημαντικό να εμπιστευτείτε όταν αγοράζετε ένα προϊόν, ειδικά από το Διαδίκτυο, σκεφτήκαμε να κάνουμε μια αυτο-ανάλυση όσο το δυνατόν πιο αντικειμενική.

Σε αυτό το άρθρο θα παρουσιάσουμε όλες τις κατηγορίες απόψεων σχετικά με το κατάστημα σχεδιασμού Alessandro, από το χειρότερο στο καλύτερο. Σας προσκαλούμε λοιπόν να δώσετε λιγότερο από 5 λεπτά ανάγνωσης, γιατί στο τέλος μπορείτε να απαντήσετε στην ερώτηση - είναι καλό ή να μην αγοράσετε από το Alessandro Design;

Τι είναι το Alessandro Design;

Πρώτα απ 'όλα, θέλουμε να εξηγήσουμε ως σαφώς και συνοπτικά τι είναι ο Alessandro Design;

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα φιλοξενεί ένα ευρύ φάσμα προϊόντων, πλαισιωμένο σε διάφορες κατηγορίες, οι περισσότερες κατηγορίες αποτελούν μέρος της αγοράς Home & Deco.

Έτσι, στο κατάστημα σχεδιασμού Alessandro μπορείτε να βρείτε φωτισμό, μπαταρίες και υγειονομικά σκεύη, διακοσμήσεις εσωτερικών ή αυλών, διάφορα έπιπλα, έπιπλα κήπου, ηλεκτρικά εργαλεία, ακόμη και υποβρύχια αντλίες για φρεάτια.

Όπως μπορείτε να δείτε, το Alessandro Design έχει ένα αρκετά ευρύ φάσμα προϊόντων στις εικονικές σελίδες του. Λοιπόν, πίσω από αυτόν τον εικονικό ιστότοπο, υπάρχει ένας κόσμος ως συγκεκριμένος:

- πάνω από 10 000 τ.μ. αποθηκευτικός χώρος όπου είναι διατεταγμένοι σε θέση περισσότερο από 3000 σημεία αναφοράς διαφορετικός

- Κάθε ορόσημο σημαίνει ένα προϊόν και κάθε προϊόν χρειάζεται ένα γενναιόδωρο απόθεμα, ώστε να μπορέσουμε να τιμήσουμε τις εντολές των πελατών μας το συντομότερο δυνατό. Και η συνεργασία με τέτοια μεγάλα αποθέματα χρειάζεται μια πιο αποτελεσματική οργάνωση και, προφανώς, ανθρώπινους πόρους. Έτσι, εκτός από τα ράφια και το χρώμα γεμάτο βέλτιστα αγαθά, στην Alessandro Design Warehouse εργάζεται μια ομάδα 10 ατόμων, συντονισμένη από 2 επόπτες.

- Ένας μεγάλος αριθμός παραγγελιών που λαμβάνονται καθημερινά σίγουρα απολαμβάνουν, αλλά για να είμαστε κοντά στους πελάτες μας, χρειαζόμαστε ένα άλλο βασικό τμήμα - το τμήμα τηλεφωνικών κέντρων, που σημαίνει μια άλλη ομάδα συναδέλφων που λαμβάνουν κλήσεις, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μηνύματα ή αιτήματα που απευθύνονται στο WhatsApp.

- Όταν εισάγετε και εξετάζετε ένα προϊόν στον ιστότοπο Alessandro Design, θέλετε να έχετε τόσα πολλά στοιχεία σχετικά με αυτό το προϊόν: Lunigme, ύψος, διάμετρο κλπ. Λοιπόν, για να κάνετε αυτές τις πληροφορίες διαθέσιμες, οι οποίες είναι σαφέστερες και πιο ακριβείς, το τμήμα περιεχομένου είναι απαραίτητο. Μέσα σε αυτό το τμήμα, οι συνάδελφοι μετρούν, δοκιμάζουν, ταξινομούν κάθε νέο προϊόν, ώστε να μπορέσουμε να ανεβούμε στις πληροφορίες στον ιστότοπο - όπου τις βρείτε - τον πελάτη μας.

Πολύ σύντομο, αυτό είναι το Alessandro Design - ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που έχει πίσω από ομάδες ανθρώπων που εργάζονται με σοβαρότητα καθημερινά για να κάνουν δυνατή, ασφαλή και απλά όσο το δυνατόν στους πελάτες μας! Παρόλο που μια σελίδα Διαδικτύου δεν έχει ζωή, δεν είναι αισθητή και μπορεί να γεννήσει δυσπιστία - ο Alessandro Design είναι η διεπαφή μεταξύ ανθρώπων και πραγματικών προϊόντων και αγοραστών ως πραγματικό.

 

Γνωμές για το σχεδιασμό του Alessandro

Με την πάροδο του χρόνου, έχουμε συγκεντρώσει πολλές απόψεις, έχουμε ξεπεράσει δυσάρεστες στιγμές και απολαύσαμε με τους πελάτες, μεγαλώσαμε βιώσιμα και έχουμε αναπτύξει μόνιμα νέες λύσεις.

Απόψεις κατά του Alessandro Design:

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα προσφέρει εκατοντάδες πακέτα κάθε μέρα. Ορισμένες εντολές είναι πολύπλοκες, με περισσότερα προϊόντα. Σε αυτόν τον όγκο καθημερινών παραδόσεων, έχουμε ποσοστό επιστροφής κάτω από 1,5%. Αυτό σημαίνει ότι από τους 100 πελάτες που έχουν αγοράσει σήμερα προϊόντα από την Alessandro Design, το πολύ πελάτη θα αντιμετωπίσουν προβλήματα με τα αντικείμενα που αγοράζονται. Είναι πολύ σημαντικό να θυμόμαστε ότι ένας ενιαίος δυσαρεστημένος πελάτης μπορεί να μας φέρει αμέσως: ο χρόνος που δαπανάται για την επίλυση της υπόθεσης, βρίσκοντας μια ικανοποιητική λύση και για τα δύο μέρη καθώς και τη δυνατότητα αρνητικής αναθεώρησης.

Αυτά καθορίζονται, ας δούμε τις αρνητικές απόψεις σχετικά με το σχεδιασμό του Alessandro, τη μορφή και το βάρος τους από το σύνολο των απόψεων που μεταδίδουν με διάφορους τρόπους από όλους εκείνους που αγόρασαν και ήθελαν να πούμε ότι φάνηκαν για την εμπειρία.

- Έλαβα ένα ελαττωματικό προϊόν!

Ναι, ανεξάρτητα από το πόσο προσπαθούμε να εξαλείψουμε αυτήν την ταλαιπωρία, δεν μπορούμε να δοκιμάσουμε φυσικά όλα τα προϊόντα - πάνω από 50000 προϊόντα είναι μόνιμα στην αποθήκη μας. Υπάρχει πάντα η πιθανότητα ότι ένα από αυτά τα προϊόντα θα είναι ελαττωματικά - ή λόγω ανεπάρκειας εργοστασίου ή ως αποτέλεσμα ζημιών κατά τη μεταφορά και το χειρισμό.

Στατιστικά, αυτό το πρόβλημα προκύπτει παρακάτω 5% Από όλες τις παραδόσεις μας. Τι συμβαίνει εάν βρίσκεστε σε αυτή την κατάσταση - εντολές στον ιστότοπο σχεδιασμού Alessandro και το ελαττωματικό προϊόν φτάνει; Απλό: Θα έρθετε σε επαφή μαζί μας, με το τμήμα τηλεφωνικών κέντρων που αναφέραμε προηγουμένως και φροντίζουμε να αντικαταστήσουμε το προϊόν σας με όλες τις πιθανές ταχύτητες.

Και επειδή προσπαθούμε να εξαλείψουμε όλη αυτή τη δυσάρεστη δυνατότητα, ανοίξαμε επίσης ένα εκθεσιακό χώρο όπου μπορείτε να έρθετε να αγοράσετε και να ζητήσετε την προηγούμενη επαλήθευση του προϊόντος, πριν το πληρώσετε.

- Έλαβα ένα προϊόν διαφορετικό από τα παραγγελθέντα!

Στατιστικά αυτό το πρόβλημα εμφανίζεται σε λιγότερο από 2% από το σύνολο των παραδόσεών μας. Ειδικά κατά τη διάρκεια πολύ πολυσύχναστων περιόδων - Black Friday Alessandro Design, ή Χριστουγεννιάτικες ή Πασχαλινές εκπτώσεις, μπορεί να συμβεί ότι ένας συνάδελφος από την αποθήκη θα ενθαρρύνει μια παραγγελία με άλλη. Ωστόσο, όπως είπα από την αρχή, αυτό το σφάλμα συμβαίνει με μια αρκετά χαμηλή συχνότητα - κάτω από το 2% των συνολικών παραγγελιών.

Εάν, ωστόσο, ένα άλλο προϊόν φτάσει σε εσάς, επικοινωνήστε μαζί μας και πείτε μας ότι κάναμε λάθος και φροντίζουμε να στείλουμε το courier για να αυξήσουμε το λάθος προϊόν και να παραδώσουμε το προϊόν που θέλετε. Δεν υπάρχει κρυφό κόστος, καμία άλλη ταλαιπωρία, κανένας άλλος κίνδυνος!

- Το προϊόν δεν με έφτασε!

Αυτή είναι μια εξαιρετικά σπάνια κατάσταση, πολύ απίθανο να συμβεί! Το μόνο που βρίσκεται πίσω από το κατάστημα σχεδιασμού Alessandro, ολόκληρη η ροή είναι αυτοματοποιημένη, οπότε ξεχάστε να στείλετε μια παραγγελία είναι πολύ απίθανο να συμβεί. Ωστόσο, εάν έχουν περάσει περισσότερες από 4 ημέρες και δεν έχετε λάβει καμία παραγγελία ούτε νέα ειδοποίηση από εμάς, τότε συνιστούμε να μας καλέσετε. Θα προσδιορίσουμε την παραγγελία σας στο σύστημα και από εκεί, τα πράγματα είναι απλά. Μπορούμε να δούμε ολόκληρη την εξέλιξη της παραγγελίας σας, από την τοποθέτησή της στο σύστημα, όταν ήταν τα προϊόντα που ελήφθησαν από την αποθήκη για συσκευασία, όταν συσκευάστηκαν, όταν αυξήθηκαν από την εταιρεία ταχυμεταφορών από εμάς, όπου τα πακέτα κ.λπ.

Ως εκ τούτου, στην απίθανη περίπτωση δεν λαμβάνετε την παραγγελία, με μια απλή ειδοποίηση για εμάς θα λάβετε όλες τις απαντήσεις αμέσως.

-Το προϊόν μου έσπασε λίγους μήνες μετά την αγόρασα!

Στατιστικά, το πρόβλημα αυτό προκύπτει στο 10% όλων των παραγγελιών που παραδίδονται. Η εγγύηση μας λειτουργεί, οπότε είτε θα το επισκευάσουμε είτε θα το αντικαταστήσουμε με ένα άλλο νέο προϊόν. Διατηρούμε πολλά σε ολόκληρη τη διαδικασία υπηρεσίας/εγγύησης, οπότε προσπαθούμε να λύσουμε όλα αυτά τα προβλήματα σε λιγότερο από 3 ημέρες! Μπορείτε να συγκρίνετε με άλλες πολύ μεγαλύτερες εταιρείες και θα δείτε ότι οι όροι στους οποίους θα επιλυθεί ένα πρόβλημα υπηρεσίας τείνουν να είναι μεγαλύτεροι και πολύ υψηλότεροι από τις 3 ημέρες μας!

Για να είμαστε σωστοί, θα αναφέρουμε εδώ μια άλλη αρνητική γνώμη - που σχετίζεται με το πλαίσιο των υπηρεσιών/αντικατάστασης των προϊόντων:

- Χρειάστηκαν χίλια χρόνια μέχρι να λύσουν το πρόβλημά μου!

Αυτή η δυσαρέσκεια συμβαίνει σε λιγότερο από το 2% όλων των πελατών μας! Και ζυγίζει πάρα πολύ, μερικές φορές μπορεί να προσβληθεί, γιατί, όπως γνωρίζετε, είναι πολύ εύκολο να αφήσετε μια αρνητική αναθεώρηση και ένα αστέρι όταν είστε νευρικοί!

Αλλά καταλαβαίνουμε ότι η νευρικότητα του πελάτη είναι δίκαιη και γι 'αυτό διατηρούμε πολλές 3 ημέρες επίλυσης μιας τέτοιας περίπτωση! Μπορεί να συμβεί τόσο εξαιρετική δυσφορία, η υπηρεσία ενός ελαττωματικού προϊόντος! Αλλά μαθαίνουμε από οποιαδήποτε εμπειρία και βελτιώνουμε τη ροή έτσι ώστε ένα τέτοιο πρόβλημα να μην επαναληφθεί!

 

Οι απόψεις του σχεδίου Pro Views Design

Φυσικά, οι καλές απόψεις για το σχεδιασμό Alessandro είναι πολύ περισσότερο από κακές απόψεις! Διαφορετικά, θα είχαμε χρεοκοπήσει!

- Super Price!

Πρώτα απ 'όλα, η τιμή - είναι στα περισσότερα προϊόντα ένα σωστό, με μια αρκετά μικρή προσθήκη, έτσι ώστε ο λόγος ποιότητας/τιμής να είναι βέλτιστη. Και τείνουμε προς έναν απαράμιλλο λόγο ποιότητας/τιμών! Γιατί η τιμή είναι σημαντική για εμάς; Επειδή θέλουμε να μεγαλώσουμε από έτος σε έτος, να μην πλησιάσουμε σήμερα και αύριο για να κλείσουμε την πύλη! Επειδή πιστεύουμε πραγματικά ότι μια υγιής επιχείρηση είναι σωστή! Και επειδή υπογραμμίζουμε τη συνεχή βελτιστοποίηση των ροών εργασίας, ώστε να μπορέσουμε να διατηρήσουμε το κόστος των προϊόντων όσο το δυνατόν χαμηλότερα, ακόμη και το τρέχον αείμνηστο!

- Τα προϊόντα είναι καλά και λειτουργούν καλά!

Ναι, τα προϊόντα μας είναι πραγματικά καλά - δεν το λέμε δωρεάν - αλλά βασιζόμαστε ξανά στα στατιστικά στοιχεία: το ποσοστό επιστροφής είναι μικρότερο από 1,5%!

- Τα προϊόντα φτάνουν γρήγορα!

Πράγματι, μια παραγγελία που τοποθετείται σήμερα είναι κανονικά φτάνει αύριο! Και πάλι σας ζητάτε να εξετάσετε τις πολυσύχναστες περιόδους, η μαύρη Παρασκευή Alessandro Design μπορεί να συμπέσει με τη μαύρη Παρασκευή άλλων πωλητών-Ι, έτσι ώστε οι υπηρεσίες ταχυμεταφορών να καταχωρήσουν καθυστέρηση στην παράδοση των συλλεγόμενων προϊόντων.

- σοβαρότητα και εμπιστοσύνη!

Νομίζω ότι μέχρι στιγμής έχετε καταφέρει να πάρετε μια ιδέα για το τι σημαίνει το ηλεκτρονικό κατάστημα Alessandro Design, οπότε θα περάσουμε μέτρια χωρίς να μας επαινεί πάνω από αυτό το είδος γνώμης. Θέλουμε απλώς να σας πούμε ότι κάθε πελάτης που ακούγεται ικανοποιημένος και κάνει μια νέα παραγγελία σημαίνει για μας μια ειλικρινή ευχαριστία!

- Μπορείτε να δείτε και να δοκιμάσετε τα προϊόντα στο showroom Alessandro Design!

Ναι, ο εθελοντικός μας εκθεσιακός χώρος είναι ανοιχτός καθημερινά μεταξύ 9-17: 20 και Sambat μεταξύ 9-13: 00 και αν θέλετε να ξεφύγετε από εμάς, θα βρείτε 2 ορόφους με φωτιστικά, οδηγούν πολυέλαιοι σχεδιασμού Alessandro, LED και πολλά άλλα! Έτσι θα πρέπει να διαλέξετε! Επιπλέον, στο showroom μπορείτε να δοκιμάσετε τη λειτουργικότητα των επιθυμητών προϊόντων!

- Πολλά μοντέλα, καυτοί άνθρωποι, επαγγελματισμός

Πράγματι, ένα περιουσιακό στοιχείο που διατηρούμε και το οποίο βελτιώνουμε μόνιμα είναι η διαφοροποίηση της γκάμας των προϊόντων! Στο Alessandro Design μπορείτε να ζητήσετε πολυέλαιους που έγιναν για παραγγελία, όπως θέλετε, καθρέφτες LED και διάφορες πρακτικές λειτουργίες, πολυέλαιοι LED διαφόρων μεγεθών και πτυχών, κολώνες ντους, καναπέδες, έπιπλα μπάνιου και πολλά άλλα! Η υπόσχεσή μας είναι ότι θα συνεχίσουμε κάθε χρόνο για να αυξήσουμε και να διαφοροποιήσουμε την γκάμα των προϊόντων!

 

Σύναψη:

Τέλος, θέλουμε να σας αφήσουμε να σχεδιάσετε τα συμπεράσματα σχετικά με το ηλεκτρονικό κατάστημα Alessandro Design και αν είστε ήδη πελάτης μας, σας προσκαλούμε να αφήσετε ένα σχόλιο σε αυτό το άρθρο που μας λέει για την εμπειρία του Alessandro Design. Οποιαδήποτε γνώμη κακός μας βοηθά τεράστια να κάνουμε τις προσπάθειες που απαιτούνται για να διορθώσουμε τις ατέλειες πίσω από όλα αυτά μέσα www.alessandrodesign.ro!

Επιστροφή στο ιστολόγιο