Recepționarea produselor sparte

Λήψη σπασμένων προϊόντων

Τι πρέπει να κάνετε εάν λαμβάνετε κατεστραμμένα προϊόντα μετά τη μεταφορά - όρος αναφοράς: 72 ώρες

Παρά όλα τα προληπτικά μέτρα που ελήφθησαν κατά τη διάρκεια της διαδικασίας παράδοσης, ενδέχεται να λαμβάνετε μερικές φορές κατεστραμμένα προϊόντα ως αποτέλεσμα της μεταφοράς. Σε αυτό το άρθρο, θα σας δώσουμε έναν απλό οδηγό για το πώς μπορείτε να διαχειριστείτε την κατάσταση και πώς να αναφέρετε τα κατεστραμμένα προϊόντα εντός 72 ωρών από τη λήψη του αγροτεμαχίου.
1. Ελέγξτε αμέσως την κατάσταση του πακέτου:

Μόλις λάβετε το δέμα, το εξετάστε προσεκτικά για να εντοπίσετε οποιοδήποτε σήμα ορατής ζημιάς. Ελέγξτε την εξωτερική συσκευασία και βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε ίχνη εγκεφαλικών επεισοδίων, γρατζουνιών ή άλλων προφανών σημείων επιπτώσεων. Εάν παρατηρήσετε τέτοια προβλήματα, αμέσως σημειώστε μια σημείωση σχετικά με αυτή την πτυχή στα έγγραφα παράδοσης ή ζητήστε από τον courier να βεβαιώσει την κατάσταση του αγροτεμαχίου.

2. Εγγραφείτε λεπτομερώς τα κατεστραμμένα προϊόντα:

Για να αναφέρετε τα κατεστραμμένα προϊόντα, είναι απαραίτητο να τεκμηριώσετε λεπτομερώς κάθε προσβεβλημένο προϊόν. Φωτογραφία ή πυροβολούν κάθε προϊόν ξεχωριστά, επισημαίνοντας προσεκτικά τις κατεστραμμένες περιοχές, τις γρατζουνιές, τις ρωγμές ή άλλα ελαττώματα. Βεβαιωθείτε ότι έχετε σαφείς εικόνες και ότι είναι αρκετά σχετικές για να απεικονίσουν το κράτος που λάβατε.

3. Επικοινωνήστε αμέσως με την υπηρεσία βοήθειας πελατών σας:
Μόλις τεκμηριωθούν τα κατεστραμμένα προϊόντα, επικοινωνήστε με την Υπηρεσία Βοήθειας Πελατών του καταστήματός μας εντός 72 ωρών από τη λήψη του αγροτεμαχίου. Παρέχετε όλες τις σχετικές πληροφορίες, όπως ο αριθμός παραγγελίας, η λεπτομερής περιγραφή της ζημιάς και η επισυνάψτε τις εικόνες ή τα βίντεο που έγιναν. Κατά προτίμηση για τέτοιες καταστάσεις είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της εφαρμογής WhatsApp στο +40723029676.

5. Σεβαστείτε τις πολιτικές επιστροφής και αναφοράς των κατεστραμμένων προϊόντων:

Παρακολουθήστε τον οδηγό και τις πολιτικές μας σχετικά με την επιστροφή και την αναφορά των κατεστραμμένων προϊόντων. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να βρεθούν στην ιστοσελίδα μας στην ενότητα και τις προϋποθέσεις. Βεβαιωθείτε ότι κατανοείτε τους όρους, τις προϋποθέσεις και τα βήματα που απαιτούνται για να επωφεληθείτε από την αντικατάσταση ή την επιστροφή των προσβεβλημένων προϊόντων.

Εάν λαμβάνετε κατεστραμμένα προϊόντα μετά τη μεταφορά, ενεργήστε γρήγορα και συμμορφώνετε με τον όρο 72 -hour για να αναφέρετε την κατάσταση στην υπηρεσία βοήθειας πελατών μας. Τεκμηριώστε λεπτομερώς τα επηρεαζόμενα προϊόντα και παρέχετε τα απαραίτητα στοιχεία για την επίλυση του προβλήματος. Η ομάδα μας θα συνεργαστεί σε στενή συνεργασία μαζί σας για να παρέχει μια επαρκή λύση και να βεβαιωθείτε ότι έχετε λάβει τα επιθυμητά προϊόντα σε άριστη κατάσταση.

Επιστροφή στο ιστολόγιο